Náš tip
s.Oliver
Největší internetový obchod se spodním prádlem
Dárkový poukaz AlpinePro
Dárkový poukaz České filharmonie
Dárkové poukázky je možné uplatnit na veškeré produkty FIRO-tour a.s., uvedené v katalozích CK FIRO-tour a.s.
Studio LaDesign nabízí poradenství a workshopy v oblasti interiérového designu
Darujte dárkové poukázky!

Nákupní košík

Váš košík je prázdný.
Zobrazit košík >>

Nákupy

poukazky.cz > e-shop > dárkové poukázky > Nákupy > Marionnaud Parfumeries
 
Marionnaud Parfumeries

Prodej luxusní kosmetiky a parfémů od světově známých značek. Poradenství v oblasti péče o pleť.

www.marionnaud.cz

Marionnaud Parfumeries
Na Křivce 58
101 00 Praha 10

Provozovny

Marionnaud Parfumeries

Parfumerie Marionnaud (původně DIVA Center) patří již několik let mezi ty nejznámější v České republice. Zákazníci si mohou vybrat ze široké nabídky značek jako jsou Decleor, Shiseido, Trussardi, Boucheron, Christian Dior, Estée Lauder, Chanel, Lancome, Sonia Rykiel, Lacoste, J. Del Pozo, Montecristo, a mnoho dalších.

Marionnaud Parfumeries vlastní největší počet prodejních míst v Evropě v tomto odvětví.

V současné době skupina čítá více než 1250 parfumérií, z toho 49 v ČR.

Parfumerie jsou oblíbené pro svěj jednotný design, širokou nabídku atraktivních kosmetických značek a vůní a v neposlední řadě nadstandardní služby zákazníkům. Marionnaud Parfumeries Vám nabízí nejvyšší kvalitu v oblasti parfumerie, kosmetiky a doplňků s asistencí profesionálně vyškolených konzultantek a konzultantů.

Koupit poukázku

(možnost výběru i více kusů blahopřání k zásilce s doručením na vaši adresu)
(možnost zásilku zaslat přímo na adresu obdarovaného a napsat věnování)
 Komu:  (např. „Babičce“)
 nebo vyberte ze seznamu:  Příležitost: 

Dárková karta Marionnaud 500 KčDárková karta Marionnaud 500 Kč Cena: 500,00 Kč Koupit ks
Dárková karta Marionnaud na výběr zboží v hodnotě 500 Kč.
Platnost: 1 rok

Dárková karta Marionnaud 1000 KčDárková karta Marionnaud 1000 Kč Cena: 1000,00 Kč Koupit ks
Dárková karta Marionnaud 1000 Kč
Platnost: 1 rok
Za správnost a úplnost informací v prezentaci firem odpovídají jednotlivé firmy, které je poskytly.